dc.contributor |
Riera Ramis, Xavier |
|
dc.contributor.author |
Valls Escobar, Margarita |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-28T08:31:16Z |
|
dc.date.available |
2025-03-28T08:31:16Z |
|
dc.date.issued |
2024-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/169648 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest Treball de Fi de Grau exposarem una proposta didàctica que
consisteix en l’elaboració de tres textos emmarcats en la filosofia 3/18, seguint la
tradició de la segona generació d’aquesta branca d’educació de la filosofia.
Aquests textos tractaran tres temàtiques filosòfiques d’actualitat, que seran la
intel·ligència artificial, la felicitat dels adolescents i el coneixement, al qual ens hi
aproximarem a través de la post-veritat i la desinformació. Per tal de fer que la
proposta aquí presentada sigui fidel als interessos dels estudiants d’avui en dia,
els temes han estat escollits per estudiants de primer i de segon de batxillerat
del centre IES Berenguer d’Anoia a través d’una enquesta opcional. Els objectius
que ens hem plantejat assolir a través del nostre treball han estat afavorir el
desenvolupament del pensament crític dels estudiants, ajudar-los a entendre el
present i encaminar-los cap a un paper de ciutadans actius i implicats en la seva
comunitat democràtica |
ca |
dc.format |
application/pdf |
ca |
dc.language.iso |
spa |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Filosofia 3/18 |
ca |
dc.subject.other |
Pensament crític |
ca |
dc.subject.other |
Intel·ligència artificial |
ca |
dc.subject.other |
Felicitat |
ca |
dc.subject.other |
Coneixement |
ca |
dc.title |
La filosofia 3/18: una proposta didàctica de materials addicionals |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2025-01-22T10:50:48Z |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|