dc.contributor |
Garrido Pascual, Maria |
|
dc.contributor.author |
Vich Lozano, Gloria |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-04T13:06:50Z |
|
dc.date.issued |
2024-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/169760 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball pretén oferir el model d’intervenció escolar centrat en
solucions a través d'una proposta formativa pel desenvolupament de
l’orientació educativa. El model optimitza les necessitats professionals de
l’orientació educativa del segle XXI així com demostra eficàcia en la resolució
de situacions que poden ser d’especial sensibilitat o dificultat al context
educatiu. En aquest sentit, es considera que l’exercici del desenvolupament
professional amb cura, seny i seguretat aporta beneficis significatius en el
creixement professional a més de propiciar l’èxit professional i un clima de
benestar que prevé la síndrome Burnout |
ca |
dc.format |
application/pdf |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
IECS |
ca |
dc.subject.other |
Orientació educativa |
ca |
dc.subject.other |
Solucions |
ca |
dc.title |
La intervenció escolar centrada en solucions, una proposta formativa per a l'orientació educativa. |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2025-01-22T10:52:17Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2100-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|