dc.contributor |
Revelles Esquirol, Jesús |
|
dc.contributor.author |
Barceló Barceló, Aina |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-10T09:46:38Z |
|
dc.date.available |
2025-04-10T09:46:38Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/169887 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L'ús de l'Aprenentatge Basat en Jocs (ABJ) pot millorar significativament les
habilitats lingüístiques dels estudiants de secundària. En el present treball s'han
desenvolupat dues propostes concretes, Mapejant les catacumbes i Terra Baixa,
la nova història: Marta i la recerca de si mateixa, que inclouen tots els materials
necessaris per a la seva aplicació a l'aula. Aquestes activitats proporcionen un
entorn d'aprenentatge actiu i experiencial, que augmenta la motivació i la
implicació dels estudiants, alhora que fomenta la creativitat, la col·laboració i les
habilitats socials. Així doncs, aquest treball vol mostrar que l'ABJ és més efectiu
que els mètodes tradicionals per a desenvolupar competències lingüístiques,
promovent un aprenentatge més significatiu i integrat. En resum, l'ABJ és una
metodologia innovadora amb un gran potencial per transformar l'educació
secundària de manera positiva |
ca |
dc.format |
application/pdf |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge basat en jocs |
ca |
dc.subject.other |
Habilitats lingüístiques |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge experiencial |
ca |
dc.subject.other |
Innovació educativa |
ca |
dc.subject.other |
Secundària |
ca |
dc.title |
Aprenentatge Basat en Jocs: el rol com a eina per treballar les habilitats lingüístiques. |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2025-01-22T10:54:21Z |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|