Projecte de desenvolupament de trampes intel·ligents per a serps.

Show simple item record

dc.contributor Carrasco Gómez, Sergio
dc.contributor.author Marí Medina, Antonio
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-10T10:24:01Z
dc.date.issued 2024-06-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169894
dc.description.abstract [cat] Aquest treball final de màster presenta un projecte educatiu integrador per als estudiants del cicle formatiu bàsic d'informàtica i comunicacions, amb l'objectiu de dinamitzar les assignatures teòriques i abordar un problema ambiental local: la invasió d'ofidis a les Illes Pitiüses. El projecte consisteix en el desenvolupament de trampes intel·ligents per a serps, que involucren la instal·lació de sensors i actuadors controlats per microcontroladors, amb comunicació mitjançant tecnologia sense fils amb bandes de freqüències lliures i comunicació de ràdio a llargues distàncies. El projecte es dissenya per fomentar la motivació i autoestima dels alumnes, promoure la inclusió i la participació activa, i proporcionar un impacte positiu a la comunitat. Les activitats es distribueixen entre les assignatures d'Equips Elèctrics i Electrònics (EEE), Muntatge i Manteniment de Sistemes i Components Informàtics (MMSCI), Ciències Aplicades I (CAI) i Comunicació i Societat I (CSI), amb un enfocament basat en projectes (PBL) ca
dc.description.abstract [eng] This master's thesis presents an integrative educational project for students of the basic vocational training cycle in computer science and communications, with the aim of energizing theoretical subjects and addressing a local environmental issue: the invasion of snakes in the Pitiüses Islands. The project involves developing intelligent snake traps, incorporating sensors and actuators controlled by microcontrollers, with communication via non regulated spectum and long range radio comunication. The project is designed to enhance student motivation and self-esteem, promote inclusion and active participation, and provide a positive impact on the community. Activities are distributed across subjects such as Electrical and Electronic Equipment (EEE), Assembly and Maintenance of Systems and Computer Components (MMSCI), Applied Sciences I (CAI), and Communication and Society I (CSI), using a Project-Based Learning (PBL) approach en
dc.format application/pdf ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) ca
dc.subject.other Integració Curricular ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.subject.other Trampes intel·ligents ca
dc.subject.other Formació Professional Bàsica (FPB ca
dc.subject.other Project-Based Learning (PBL) ca
dc.subject.other Curriculum Integration ca
dc.subject.other Cooperative work ca
dc.subject.other Smart traps ca
dc.subject.other Basic Vocational Training (BVT) ca
dc.title Projecte de desenvolupament de trampes intel·ligents per a serps. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T10:54:41Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2100-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics