Aprenentatge basat en la literatura infantil i les arts com a eina d’aprenentatge de la llengua anglesa en el primer cicle d’educació primària, disseny i desenvolupament d’una intervenció didàctica

Show simple item record

dc.contributor Moreno Redondo, Rosa María
dc.contributor.author Tomás Pol, Marina
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-11T07:15:05Z
dc.date.available 2025-04-11T07:15:05Z
dc.date.issued 2025-04-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169919
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) presenta un disseny d’una aplicació didàctica on es fonamenta i combina diferents teories sobre els beneficis de la literatura infantil i les arts en l’aprenentatge de la llengua anglesa en el primer cicle d’Educació Primària. La proposta didàctica utilitza la narrativa “We’re Going on a Bear Hunt” (1989) de Michael Rosen, per tal de fomentar l’adquisició de les habilitats lingüístiques, l’hàbit lector, el plaer per la lectura, el pensament crític, la creativitat i la imaginació. Dins aquesta aplicació didàctica es plantegen activitats multisensorials, representacions teatrals i les arts plàstiques. En conclusió, aquest TFG aprofundeix en l’aplicació de la literatura infantil i les arts com a estratègia d’ensenyança-aprenentatge per tal de fomentar la motivació i el plaer cap a l’aprenentatge de la llengua anglesa de forma natural i propera. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project (TFG) presents a design of a didactic application that combines different theories on the benefits of using children's literature and the arts in learning English language (ESL) in the first cycle of Primary Education. The didactic proposal uses the narrative "We're Going where a Bear Hunt" (1989) by Michael Rosen, to promote the acquisition of language skills, reading habits, the pleasure of reading, critical thinking, creativity and imagination. Within this didactic application, multisensory activities, theatrical performances and plastic arts are proposed. In conclusion, this TFG delves into the application of children's literature and the arts as a teaching-learning strategy to foster motivation and pleasure towards learning English language in a natural and close way. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Llengua estrangera ca
dc.subject.other Literatura infantil ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Art ca
dc.subject.other Llenguatge natural ca
dc.subject.other Foreign language ca
dc.subject.other Children's literature ca
dc.subject.other Didactics application ca
dc.subject.other Art ca
dc.subject.other Natural language ca
dc.title Aprenentatge basat en la literatura infantil i les arts com a eina d’aprenentatge de la llengua anglesa en el primer cicle d’educació primària, disseny i desenvolupament d’una intervenció didàctica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics