Estan dotats els docents per fer realitat la inclusió de l’alumnat amb TDAH?

Show simple item record

dc.contributor Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel
dc.contributor.author Cabot Castillo, Aina
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-11T07:38:02Z
dc.date.available 2025-04-11T07:38:02Z
dc.date.issued 2025-04-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169925
dc.description.abstract [cat] L'educació experimenta canvis significatius amb l'objectiu de millorar el sistema educatiu i promoure la formació integral de tots els estudiants. En aquest context, la transició cap a una escola inclusiva cerca garantir oportunitats d'aprenentatge per a cada individu, reconeixent les diferències individuals i celebrant la diversitat. Els docents tenen un paper fonamental en adaptar el procés d'ensenyament a les necessitats, capacitats i fortaleses de cada estudiant, assegurant així un enfocament educatiu personalitzat. Tot i això, la manca de preparació específica dels educadors per abordar trastorns com el TDAH pot limitar l'efectivitat de la inclusió. Cal una major formació contínua i recursos addicionals per donar suport adequadament a aquests estudiants. En última instància, només a través de la col·laboració estreta entre docents, pares i professionals es pot aconseguir una integració reeixida dels estudiants amb TDAH al sistema educatiu, la qual cosa requereix comprensió profunda i una visió integral de les necessitats dels estudiants des de diverses perspectives. ca
dc.description.abstract [eng] Education is undergoing significant changes with the aim of improving the education system and promoting the comprehensive development of all students. In this context, the transition towards an inclusive school seeks to ensure learning opportunities for each individual, recognizing individual differences and celebrating diversity. Teachers play a fundamental role in adapting the teaching process to the needs, abilities, and strengths of each student, thus ensuring a personalized educational approach. However, the lack of specific preparation of educators to address disorders such as ADHD can limit the effectiveness of inclusion. Greater ongoing training and additional resources are needed to adequately support these students. Ultimately, only through close collaboration among teachers, parents, and professionals can successful integration of students with ADHD into the education system be achieved, requiring a deep understanding and comprehensive vision of students' needs from various perspectives. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Docents ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Intervenció ca
dc.subject.other TDAH ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Teachers ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.subject.other Intervention ca
dc.subject.other ADHD ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.title Estan dotats els docents per fer realitat la inclusió de l’alumnat amb TDAH? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics