dc.contributor |
Ainsa Coll, María Pilar |
|
dc.contributor.author |
Marqués Pascual, Marta |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-29T09:20:13Z |
|
dc.date.available |
2025-04-29T09:20:13Z |
|
dc.date.issued |
2025-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170095 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El sistema educatiu actual està immers en un moment de transició i evolució amb la
finalitat de promoure una completa educació inclusiva de qualitat per a tots i totes. Els
docents són la peça clau per consolidar i implantar aquest gran canvi dins els centres. Què ens
fa falta per perpetrar i implantar aquest canvi? El present estudi sobre la posada en pràctica
d’activitats que fomenten la inclusió i la cohesió dins les aules del centre concertat de La
Nostra Senyora de la Consolació, en concret a l’etapa de Primària, és per abordar i crear un
entorn escolar que aculli i atengui les diverses necessitats dels estudiants. D’aquestes
propostes per promoure la inclusió de tots els alumnes, inclosos aquells amb necessitats
educatives especials s’extrauran unes conclusions i una reflexió entre les hipòtesis i el resultat
final. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The current education system is immersed in a moment of transition and evolution in
order to promote a complete inclusive quality education for all. Teachers are the key element
in consolidating and implementing this great change within schools. What do we need to
make and implement this change? The present study on the implementation of activities that
promote inclusion and cohesion within the classrooms of the concerted center of Nuestra
Señora de la Consolación, specifically in the Primary stage, is to address and create a school
environment that welcomes and attends to the diverse needs of students. From these
proposals, conclusions and reflection will be drawn between the hypothesis and the final
result of these interventions to promote the inclusion of all students, including those with
special educational needs. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.subject.other |
Cohesió grupal |
ca |
dc.subject.other |
Activitats |
ca |
dc.subject.other |
Primary Education |
ca |
dc.subject.other |
Inclusion |
ca |
dc.subject.other |
Group Cohesion |
ca |
dc.subject.other |
Activities |
ca |
dc.title |
Disseny i implementació d’activitats inclusives per a la cohesió grupal dins el centre concertat La Nostra Senyora de la Consolació |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|