Anàlisi de les aules UEECO a través d’una perspectiva inclusiva

Show simple item record

dc.contributor Ainsa Coll, María Pilar
dc.contributor.author Serrano Llorens, Ana
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-29T09:53:10Z
dc.date.available 2025-04-29T09:53:10Z
dc.date.issued 2025-04-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170096
dc.description.abstract [cat] En aquest treball de final de grau s'analitzen les Unitats Específiques En Centres Ordinaris (UEECO) a través d'una visió inclusiva. Es pretén analitzar i promoure millores de convivència més habituals entre aules UEECO i aules ordinàries, i el centre en general. Per poder saber quines millores s'han d'aplicar s'han elaborat a través d'una metodologia empírica, un formulari Google general dirigit als docents, diverses observacions dins aules UEECO i diverses entrevistes al personal que manté contacte estret amb aquestes aules. Mitjançant aquesta metodologia s'ha pogut visualitzar la falta de coneixement dels docents sobre les aules UEECO i la metodologia inclusiva en general, a més de la necessitat de millores tant per part del centre, com dels docents o alumnes. En les conclusions extretes trobem la necessitat de formar als docents, de canviar d'aptitud i metodologia, no deixar de lluitar i fomentar la comunicació dels diferents alumnes sense distincions, sobretot incloent els alumnes de les aules UEECO en el centre per facilitar la inclusió real. ca
dc.description.abstract [eng] In this final degree project, the Specific Units in Ordinary Centers (UEECO) are analyzed through an inclusive vision. The aim is to analyse and promote more common coexistence improvements between UEECO classrooms and ordinary classrooms, and the centre in general. To be able to know what improvements should be applied, they have been elaborated through an empirical methodology, a general Google form aimed at teachers, various observations in UEECO classrooms and several interviews with staff who maintain close contact with these classrooms. Through this methodology, it has been possible to visualize the lack of knowledge of teachers about UEECO classrooms and the inclusive methodology in general, in addition to the need for improvements both by the center, as well as by teachers or students. In the conclusions drawn, we find the need to train teachers, to change skills and methodology, not to stop fighting and promoting the communication of different students without distinctions, especially including students from UEECO classrooms in the center to facilitate real inclusion. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Unitats específiques en centres ordinaris (UEECO) ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Barreres ca
dc.subject.other Millores ca
dc.subject.other Specific Educational Units in Ordinary Centers (UEECO) ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.subject.other Barriers ca
dc.subject.other Improvements ca
dc.title Anàlisi de les aules UEECO a través d’una perspectiva inclusiva ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics