dc.contributor |
Gelabert Gual, Llorenç |
|
dc.contributor.author |
Casasnovas Giner, María Pilar |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-15T07:15:23Z |
|
dc.date.available |
2025-05-15T07:15:23Z |
|
dc.date.issued |
2025-05-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170211 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball de fi de grau investiga la transversalitat de la música en l’educació física
dins de l’etapa de l’educació primària en nens i nenes d’entre 6 i 12 anys. La música, que forma
part de l’àrea curricular d’Educació Artística, pot influir positivament en el procés educatiu,
afavorint el desenvolupament integral dels infants. No només enriqueix l’experiència educativa,
sinó que també promou habilitats interdisciplinàries com la motricitat, el ritme, l’expressió
corporal i l’empatia, fomentant una comprensió més profunda i significativa.
A l’estudi següent s'analitzen diversos estudis que demostren els efectes positius de la
música en l’alumnat en els àmbits cognitiu, emocional, social i cultural. Les conclusions apunten
que la inclusió de la música a l'educació física enriqueix l'experiència motriu dels estudiants i
contribueix al desenvolupament integral de la seva personalitat, destacant la importància d’una
educació interdisciplinària que integri la música com a eina pedagògica essencial. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present work of the graduate seeks to investigate the transversality of music to
physicalThe present final degree project investigates the cross-curricular integration of music in
physical education within the primary education stage for children aged 6 to 12 years. Music,
which is part of the Artistic Education curriculum, can positively influence the educational
process by fostering the holistic development of children. It not only enriches the educational
experience but also promotes interdisciplinary skills such as motor skills, rhythm, body
expression, and empathy, fostering a deeper and more meaningful understanding.
In this study, various research studies demonstrating the positive effects of music on
students in cognitive, emotional, social, and cultural domains are analyzed. The conclusions
suggest that the inclusion of music in physical education enriches students' motor experiences
and contributes to the holistic development of their personality, highlighting the importance of an
interdisciplinary education that integrates music as an essential pedagogical tool. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació Primària |
ca |
dc.subject.other |
Transversalitat |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Educació Física |
ca |
dc.subject.other |
Primary Education |
ca |
dc.subject.other |
Transversality |
ca |
dc.subject.other |
Music |
ca |
dc.subject.other |
Physical Education |
ca |
dc.title |
Música i educació física: una visió interdisciplinària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|