L'ús de jocs educatius a l'assignatura d'anglès en l'etapa d'Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Pomar Amer, Miquel
dc.contributor.author García Ruiz, Jose Manuel
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-05-16T08:22:41Z
dc.date.available 2025-05-16T08:22:41Z
dc.date.issued 2025-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170217
dc.description.abstract [cat] L'objectiu d'aquest treball de final de grau és explorar l'ús de jocs educatius en l'ensenyament de l'anglès a l'Educació Primària. S'analitzen la definició, les característiques i els diferents tipus de jocs educatius, així com les teories d'aprenentatge clàssiques i actuals que en suporten la utilització, incloent-hi la gamificació, la realitat augmentada i la realitat virtual. Es discuteixen els beneficis i els inconvenients de l'ús de jocs a l'aula, les implicacions pedagògiques i els desafiaments que els educadors poden trobar, oferint estratègies per superar-los. La proposta didàctica presentada inclou una situació d'aprenentatge (SA) amb materials específics dissenyats per ser utilitzats efectivament en un context real d'aula, amb l'objectiu d'optimitzar l'aprenentatge de l'anglès, augmentant la motivació i la participació dels estudiants. ca
dc.description.abstract [eng] The objective of this final degree project is to explore the use of educational games in teaching English at the Primary Education level. It analyzes the definition, characteristics, and different types of educational games, as well as the classical and current learning theories that support their use, including gamification, augmented reality, and virtual reality. The benefits and drawbacks of using games in the classroom, pedagogical implications, and challenges that educators may encounter are discussed, along with strategies to overcome them. The presented didactic proposal includes a learning situation (SA) with specific materials designed to be effectively used in a real classroom context, aiming to optimize English learning while increasing student motivation and participation. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Jocs educatius ca
dc.subject.other Anglès ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Beneficis i inconvenients ca
dc.subject.other Teories d'aprenentatge ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other Educational games ca
dc.subject.other English ca
dc.subject.other Primary Education ca
dc.subject.other Benefits and drawbacks ca
dc.subject.other Learning theories ca
dc.subject.other Didactic proposal ca
dc.subject.other Gamification ca
dc.title L'ús de jocs educatius a l'assignatura d'anglès en l'etapa d'Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics