dc.contributor |
Marí Pomar, Margarita |
|
dc.contributor.author |
Sampol da Costa, Pablo |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-19T11:07:49Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170235 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el següent treball de fi de màster es pot trobar una proposta de renovació
del pati de l'IES Ramon Llull. Aquesta idea sorgeix a través de la realització de
les meves pràctiques en el centre educatiu IES Ramon Llull, ubicat a la ciutat
de Palma (Mallorca). He pogut observar que està regit per un model tradicional
i clàssic, tant en el joc (els jocs per excel·lència són el futbol i el bàsquet on
trobem un alt percentatge de nins), com en l'estructura i l'estètica de l'espai
exterior.
L'objectiu d'aquest treball és la transformació del pati escolar per tal de donar-li
un enfocament més inclusiu i actual, on tots els alumnes, les nines i els nins
que no vulguin participar en el futbol i el bàsquet, tinguin cabuda i gaudeixin
d'aquest temps d'esplai. A més, de renovar els espais donant vida i color per tal
de fer un espai més atractiu i acollidor, eliminant l'estil clàssic i les "zones
fosques" que hi ha actualment. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In the following master's thesis you can find a proposal to renovate the patio of
the IES Ramon Llull. This idea arises through my internship at the IES Ramon
Llull educational center, located in the city of Palma (Mallorca). I have been able
to observe that it is governed by a traditional and classic model, both in the
game (the games par excellence are football and basketball where we find a
high percentage of children), and in the structure and aesthetics of the outdoor
space.
The objective of this work is the transformation of the school playground to give
it a more inclusive and current approach, where all students, dolls and children
who do not want to participate in football and basketball, have a place and enjoy this leisure time. In addition, renewing the spaces giving life and color to make a
more attractive and welcoming space, eliminating the classic style and the "dark
areas" that currently exist. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Pati escolar |
ca |
dc.subject.other |
Estereotips de gènere |
ca |
dc.subject.other |
Coeducació |
ca |
dc.subject.other |
Transformació |
ca |
dc.subject.other |
Playground |
en |
dc.subject.other |
Gender stereotypes |
en |
dc.subject.other |
Coeducation |
en |
dc.subject.other |
Transformation |
en |
dc.title |
Transformació del pati escolar de l'IES Ramon Llull. Una visió més inclusiva |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2025-01-22T10:55:55Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|