Jerarquies geogràfiques: anàlisi del coneixement geogràfic dels alumnes de primària del CEIP Miquel Duran i Saurina

Show simple item record

dc.contributor Binimelis Sebastián, Jaume
dc.contributor.author Montesdeoca Martínez, Hugo
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-05-22T09:51:55Z
dc.date.available 2025-05-22T09:51:55Z
dc.date.issued 2025-05-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170277
dc.description.abstract [cat] Amb l’elaboració d’aquesta anàlisi he pogut extreure informació sobre el nivell de coneixement en geografia quant a l’escala i les jerarquies, d’un grup d’alumnes de diversos cursos (2n, 4t i 6è) de primària de l’escola Miquel Duran i Saurina d’Inca. L’estudi es realitza amb una mostra de 10 alumnes de cada nivell, 30 en total, de la localitat d’Inca, municipi que es troba a l’interior de l’illa de Mallorca més concretament, al nord-est. Cal dir que la mostra és heterogènia quant a gènere. L’objectiu d’aquest estudi és analitzar i extreure conclusions sobre el nivell de coneixement que tenen, segons el curs que cursen, els alumnes sobre les Illes Balears i el seu propi país, Espanya a més de comprovar si la implementació de les noves tecnologies i el fet de viure a un mon cada vegada més globalitzat té cap influencia. ca
dc.description.abstract [eng] With the elaboration of this analysis, I have been able to extract information about the level of knowledge in geography regarding scale and hierarchies, from a group of students from different grades (2nd, 4th, and 6th) of primary school at Miquel Duran i Saurina School in Inca. The study is conducted with a sample of 10 students from each grade, 30 in total, from the town of Inca, a municipality located in the interior of the island of Mallorca, more specifically, to the northeast. It should be noted that the sample is heterogeneous in terms of gender. The objective of this study is to analyze and draw conclusions about the level of knowledge that students have, according to the grade they are in, about the Balearic Islands and their own country, Spain in addition to checking whether the implementation of new technologies and the fact of living in an increasingly globalized world has any influence. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Geografia ca
dc.subject.other Espanya ca
dc.subject.other Illes Balears ca
dc.subject.other Escala ca
dc.subject.other Jerarquia ca
dc.subject.other Gènere ca
dc.subject.other Geography ca
dc.subject.other Spain ca
dc.subject.other Balearic Islands ca
dc.subject.other Scale ca
dc.subject.other Hierarchy ca
dc.subject.other Gender ca
dc.title Jerarquies geogràfiques: anàlisi del coneixement geogràfic dels alumnes de primària del CEIP Miquel Duran i Saurina ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics