Un enfocament comunicatiu per a l'adquisició de la llengua anglesa en l'Educació primària

Show simple item record

dc.contributor Jacob Abad, Karen Lesley
dc.contributor.author Coll Canyelles, Marina
dc.date.accessioned 2017-11-17T07:58:46Z
dc.date.available 2017-11-17T07:58:46Z
dc.date.issued 2017-11-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3436
dc.description.abstract [cat] L’anglès ha esdevingut, en els darrers anys, com a llengua de comunicació global. Podriem dir que és la llengua vehicle a l’hora de comunicar-mos en gran part dels indrets del món. Per això, en el treball que es presenta a continuació es qüestiona si des de l’educació formal s’està aconseguint un procés d’ensenyament-aprenentatge òptim de la llengua anglesa, on es fomenti un ús real de la llengua. Mitjançant les bases teòriques del lingüista americà Stephen Krashen, entre les aportacions d’altres autores, es farà menció de com els infants adquireixen una segona llengua o una llengua extrangera, així com també s’explicarà l’enfocament comunicatiu del llenguatge ja que n’és el propòsit del treball. El treball conclou amb propostes d’estratègies didàctiques per fomentar un ús comunicatiu del llenguatge ja que crec fermament que l’ensenyament de l’anglès a les aules de primària han d’adoptar noves metodologies que vagin dirigides a fomentar la competèmcia lingüística ja que el propòsit final quan aprenem una llengua és poder-mos comunicar amb èxit fent ús de la llengua en qüestió ca
dc.description.abstract [eng] English language has become the language for global communication. It is the lingua franca when we want to communicate in most places in the world. For this reason I question whether formal formal education is in the correct way to achieve a proper teaching-learning process in order to promote a real use of language. Based on theories proposed by the american linguistic Stephan Krashen, and other authors too, it is going to be mentioned the second language or foreign language acquisition process in children. It is also going to be explained the communicative approach method as it is the purpose of the work. The work is completed with a proposal of some didactic strategies that promote communicative because I truly believe that primary schools needs to take new methodologies that are based on the linguistic competence so the final intention when learning a new language is to be able to communicate successfully using that language ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Un enfocament comunicatiu per a l'adquisició de la llengua anglesa en l'Educació primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords segona llengua ca
dc.subject.keywords competència comunicativa ca
dc.subject.keywords inputs ca
dc.subject.keywords ús real de la llengua anglesa ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics