La feina dels mestres d’audició i llenguatge a segon i tercer cicle de primària. Un pas cap a l’educació inclusiva

Show simple item record

dc.contributor Aguilar Mediavilla, Eva María
dc.contributor.author Massanet Díez, Alba
dc.date.accessioned 2017-11-20T09:09:59Z
dc.date.available 2017-11-20T09:09:59Z
dc.date.issued 2017-11-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3548
dc.description.abstract [cat] El principal objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau ha estat la investigació de la feina que fan els mestres d’Audició i Llenguatge (AL) en relació als nins de Segon i Tercer cicle de Primària a les escoles de Mallorca. Juntament amb la recerca d’informació, feta a priori, sobre des de quin punt han de partir aquests mestres per treballar i quins són els objectius, continguts i habilitats a treballar amb nins de vuit – dotze anys, i també a partir de la realització d’una enquesta, s’han pogut trobar evidències que han tret a la llum la feina que realitzen dins el marc escolar de cara als alumnes nee/nese, ordinaris i amb altres mestres. A partir dels resultats obtinguts s’ha pogut observar la metodologia, les tasques, activitats, etc. que duen a terme els AL, dels quals, cada dia més, intenten apropar-se al que és l’escola inclusiva, per tal d’arribar a tots els membres de la comunitat educativa. ca
dc.description.abstract [eng] The main objective of this Final Degree has been the researching of the work those of Hearing and Language teachers (AL) in relation to children in Second and Third cycle of Primary schools in Mallorca. Along with the research of information, made a priori, on from what point should be the point of starting for this work and what will be the objectives, content and skills to work with children of eight to twelve years old, and after conducting a survey, evidences has been found. These evidences have brought to light the work done within the school in relation to nee/nese students, ordinary students and other teachers. Based on the results have been observed methodology, tasks, activities and other items, that AL carried out, of which, every day, try to approach that is inclusive school, in order to reach all members of the educational community. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title La feina dels mestres d’audició i llenguatge a segon i tercer cicle de primària. Un pas cap a l’educació inclusiva ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords Mestre d’Audició i Llenguatge ca
dc.subject.keywords Segon i Tercer cicle de Primària ca
dc.subject.keywords metodologia ca
dc.subject.keywords educació inclusiva ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics