El joc simbòlic com a mètode d’aprenentatge: estat de la qüestió

Show simple item record

dc.contributor Comas Forgas, Rubén Lluc
dc.contributor.author Verd Alomar, Claudia
dc.date.accessioned 2017-11-22T10:23:20Z
dc.date.available 2017-11-22T10:23:20Z
dc.date.issued 2017-11-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3646
dc.description.abstract [cat] El present treball de fi de grau pretén abordar, primerament fonamentar-se en la revisió del marc teòric existent, així com també profunditzar en les investigacions de caràcter científic sobre la importància del joc simbòlic, o el joc en general, com a mitjà d’aprenentatge. El punt central d’aquest estudi és dotar de transcendència i qualitat la necessitat d’introduir el joc dins l’àmbit infantil, no només amb la finalitat d’incrementar els aprenentatges significatius, sinó també com a motor de desenvolupament cognitiu i motor. A fi d’aconseguir una visió científica d’aquest postulat i proveir-lo de valor es proposa un exhaustiu anàlisi dels resultats obtinguts d’una sèrie de 20 estudis empírics, els quals tenen en comú els subjectes de la mostra amb una edat restringida de 0 fins a 7 anys d’edat. ca
dc.description.abstract [eng] The present final degree aims to address, firstly based on the review of the existing theoretical framework as well as in depth scientific research on the importance of symbolic play, or the play in general, as a means of learning. The focus of this study is to provide relevance and quality need to introduce the play in childhood, not just in order to increase meaningful learning, but also as an engine for cognitive and motor development. In order to achieve a scientific vision of this postulate and provide valuable it proposes a comprehensive analysis of the results of a series of 20 empirical studies, which have in common the subjects of the sample aged restricted 0 to 7 years old. ca
dc.language.iso cat ca
dc.rights all rights reserved
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title El joc simbòlic com a mètode d’aprenentatge: estat de la qüestió ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords joc simbòlic ca
dc.subject.keywords aprenentatge ca
dc.subject.keywords joc ca
dc.subject.keywords infants ca
dc.subject.keywords desenvolupament ca
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics