dc.contributor |
Muntaner Guasp, Joan Jordi |
|
dc.contributor.author |
Martorell Morell, Bàrbara
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-22T11:29:38Z |
|
dc.date.available |
2017-11-22T11:29:38Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3660 |
|
dc.description.abstract |
[eng] Currently, we are facing a new educational perspective, which is accompanied by new challenges, objectives and aims. Therefore, the education system is forced to leave the traditional methodologies to replay the demands of a new society. We need inclusive educational system able to create strategies that allow all children to be competent in front of the demands that presents a globalized society, which is able to generate a lot of information. From here, arise learning environments in order to provide an active, open and flexible education for children, which is able to respect its interests and its evolutionary process. In increasingly, we find schools that raises a change of this size. More specifically, it will know CEIP Puig de na Fàtima that working to ensure inclusive education based in creativity, emotions and critical spirit of children. |
ca |
dc.description.abstract |
[cat] Actualment, ens trobem davant una nova perspectiva educativa, la qual ve acompanyada de nous reptes, objectius i finalitats. Per això, el sistema educatiu es veu obligat a allunyar-se de les metodologies més tradicionals per fer front a les demandes d’una nova societat. Necessitem un sistema educatiu inclusiu capaç de crear estratègies que permetin a tots els infants ser competents davant les demandes que presenta una societat globalitzada, capaç de generar diàriament gran quantitat d’informació. A partir d’aquí, sorgeixen els Ambients d’Aprenentatge amb la finalitat de proporcionar als infants una educació activa, oberta i flexible, la qual és capaç de respectar els seus interessos i el seu procés evolutiu. De cada cop més, ens trobem amb escoles que es plantegen un canvi d’aquestes dimensions. Més concretament, coneixerem el CEIP Puig de na Fàtima que treballa per garantir una educació inclusiva basada amb la creativitat, les emocions i l’esperit crític dels infants. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Els Ambients d’Aprenentatge |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
ambients d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.keywords |
educació activa |
ca |
dc.subject.keywords |
educació creativa |
ca |
dc.subject.keywords |
educació emocional |
ca |
dc.subject.keywords |
educació inclusiva |
ca |