Cap a una infància sense exclusió. Història de vida com a relat d'una experiència

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Ruiz Cañellas, Marta
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-02-02T13:22:03Z
dc.date.available 2018-02-02T13:22:03Z
dc.date.issued 2018-02-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4694
dc.description.abstract [cat]És possible aconseguir que els centres educatius, i sobretot, els Mestres treballin i siguin conscients de l’educació inclusiva? La inclusió és una manera de viure, un pensament, una idea que es recolza des de la igualtat d’oportunitats per a tots els nins/es. Consisteix en tot l’amor, esforç, dedicació i il·lusió que poden rebre tots els alumnes de la mateixa manera entre tots ells. La inclusió és el que es necessita per arribar a la innovació, a una nova metodologia de treball. Aquest treball es basa en la història de vida d’una nina que ha viscut des de sempre al costat d’una malaltia rara. És per aquesta raó que comença amb una base teòrica sobre la inclusió i les malalties rares, però allò realment important en aquest treball és com han viscut Isabel i la seva mare dins l’entorn educatiu amb una malaltia invisible que no es deixa veure. A partir d’una entrevista plena de vivències, experiències i opinions, es donarà resposta a quin perfil ha de tenir un professor inclusiu, des del punt de vista d’un alumne que realment necessita la inclusió en la seva vida.
dc.description.abstract [eng]Is it possible to get the schools, and above all, teachers work and be aware of the inclusive education? The inclusion is a way of life, a thought, an idea that is supported from the equality of opportunities for all children. It consists of all the love, effort, dedication and enthusiasm, Treball de Final de Grau en Educació Infantil 4 you can receive all the students in the same way between all of them. The inclusion is what it takes to get to the innovation, a new methodology of work. This work is based on the life story of a doll that has always lived with a rare disease. It is for this reason that begins with a theoretical base on the inclusion and the rare diseases, but what is really important in this work is how they have lived Isabel and her mother within the educational environment with an invisible disease that does not let you see. From an interview full of experiencies and opinions, it will give response to what must have an inclusive teacher profil·le, from the point of view of a Student who really need the inclusion in your life.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Cap a una infància sense exclusió. Història de vida com a relat d'una experiència ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Inclusió ca
dc.subject.keywords Malaltia rara
dc.subject.keywords Síndrome de Béhçet
dc.subject.keywords Professor inclusiu


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics