L'Adquisició dels continguts lògics-matemàtics a través del joc a Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Fernández Bennassar, María del Carmen
dc.contributor.author Ribot Berruguete, Tamara
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-02-06T07:45:37Z
dc.date.available 2018-02-06T07:45:37Z
dc.date.issued 2018-02-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4759
dc.description.abstract [cat]La recerca titulada “l’Adquisició dels continguts lògic-matemàtics a través del joc a Educació Infantil”, es tracta d’un estudi que consta de dues parts: una teòrica i una posada en pràctica per tal de poder comprovar tot el que s’esmenta a la teoria. Derivat d’una demanda feta sobre un grup d’infants que no aconseguien assolir els aprenentatges de lògica-matemàtica amb el material tradicional que a l’aula s’emprava, a més del seu nul grau de motivació davant d’aquests, vaig proposar introduir una sèrie de jocs que treballessin els diferents continguts que es fan servir a les matemàtiques, per d’aquesta manera, esbrinar si el canvi de metodologia oferia alguna transformació, tant en els resultats acadèmics dels nens, com en el seu interès en dits aprenentatges. Esmentat en altres paraules, aquest Treball Final de Carrera és una investigació, i posterior confirmació, sobre el que el joc didàctic aporta a l’infant.
dc.description.abstract [eng]The research project entitled “The acquisition of logical-mathematical contents through the use of games in Infantile Education", is a study that consists of two different parts: a theoretical part, followed by a pragmatic part, which tests the contents of the theory. Stemming from the need of a group of children who were not managing to acquire the logical-mathematical contents through the traditional materials used in the classroom, together with the lack of motivation towards those materials, I proposed the use of a series of games to approach such mathematical contents. By doing so, it is tested whether the use of this alternative approach leads to a transformation in the academic results of the children and in their interest in learning. In other words, this research project tests and confirms the benefits attributed to the use of didactic games in the classroom.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title L'Adquisició dels continguts lògics-matemàtics a través del joc a Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Joc ca
dc.subject.keywords Aprenentatge
dc.subject.keywords Lògic-matemàtic


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics