[cat]Cada vegada són més les escoles que es
plantegen la manera en què entenen
l’educació. De cada vegada, van sorgint
diferents maneres d’entendre l’educació.
Una educació basada en els interessos i
necessitats dels infants, centrades en el
respecte als ritmes individuals dels
infants, on l’infant se situa en el centre del
seu aprenentatge.
Arrel de tota aquesta inquietud, han sorgit
molts de programes per a la innovació i
renovació dels centres; alguns d’aquests
programes són els ambients
d’aprenentatge.
Per això, aquest Treball de Fi de Grau
(TFG) se centrarà en aprofundir la
metodologia per ambients, recentment
incorporada a molts centres de les Illes
Balears i de la meva experiència viscuda
als dos pràcticums dels meus estudis.
[eng]Nowadays there are more schools that
think about education. Different thoughts
to understand the education are
increasingly.
An education which is based on pupils’
interests and needs.
An education that is based on the respect
to the different rhythms.
An education where the students are the
main characters in their learning.
In order to this concern, there are many
programs for the innovation and
renovation of the schools; some of them
are learning environments.
This end of degree project is based on
learning environments which has been
added in different schools in Balearic
Islands. This project is based on my
experiences in both schools where I did
my internships too.