[cat]La participació de les famílies avui dia és una realitat i per aquest motiu sorgeix la necessitat
d’aquesta implicació dintre l’àmbit escolar ja que, família i escola no poden anar per camins
separats. Tots dos agents són els encarregats d’acompanyar als infants en el seu camí i mostrarlos
que hi ha una connexió entre les dues parts.
El present treball consisteix en l’anàlisi del recurs de l’infant protagonista com a eina de millora
en la participació de les famílies a l’escola, concretament al CEIP Establiments. Així com també
aprofundir sobre aquest i conèixer entre altres aspectes quines finalitats i resultats proporciona.
[eng]The involvement of families is nowadays a reality and for this reason it origins this necessity
of involvement within the scholar environment as, school and family cannot follow separate
ways. Both agents are responsible to accompany children on their path and show them that there
is a connection between the two parts.
This work consists in an analysis of the appeal of the child lead as a tool for improving the
involvement of families in school, specifically in CEIP Establiments. As well as deepen this
aspect and learn among other things which provides goals and results.