Els ambients d'aprenentatge: un camí cap a l'inclusió

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Mascaró Bauzà, Maria Neus
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-03-21T13:09:35Z
dc.date.available 2018-03-21T13:09:35Z
dc.date.issued 2018-03-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145496
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau, pretén esdevenir una recerca documental, on el tema principal son els ambients d’aprenentatge i les seves potencialitats com a eina inclusiva. L’objectiu de la investigació és analitzar si els ambients d’aprenentatge són una metodologia òptima per a la inclusió. El treball es divideix en diferents apartats. Inicialment es fa una recerca bibliogràfica dels principals autors i referents dintre d’aquest àmbit educatiu. Una vegada recopilada tota aquesta informació, s’ha desenvolupat un marc teòric per indagar sobre les possibilitats que aporten els ambients d’aprenentatge dintre de les aules. Per últim, es presenten unes conclusions de les quals podem extreure si els ambients d’aprenentatge són un mètode eficaç i òptim per incloure tots els infants amb necessitats educatives especials, de la mateixa manera i sense fer cap tipus de discriminació, intentant aconseguir una igualtat acadèmica dintre d’un grup de persones diferents. ca
dc.description.abstract [eng] This Degree Final Project is focused on being a documental research whose main issues are learning environments and the potentialities that they have as inclusive tool. The aim of this research is to analyze and find out whether the learning environments are an optimal and suitable methodology to carry out inclusion. The essay is divided into two parts or sections. First of all, a bibliographical research into the main authors and references or landmarks in the Education System was carried out. After that, in order to inquire into the possibilities that the learning environments contribute in the classroom, a theoretical framework was developed. Finally, there are some conclusions from which we can draw whether learning environments are efficient and optimum to include all the children with special educational needs. In the same way, without any discrimination, an attempt is made to get Educational Equity within a group of different students. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Els ambients d'aprenentatge: un camí cap a l'inclusió ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació inclusiva ca
dc.subject.keywords Inclusió ca
dc.subject.keywords Ambients d’aprenentatge ca
dc.subject.keywords Espai-ambient ca
dc.subject.keywords Espais d’aprenentatge ca
dc.subject.udc 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics