[cat] Aquest treball de Fi de Grau presenta una Revisió i Investigació Bibliogràfica vers el desenvolupament en l’Educació Infantil (3-6 anys) a partir del joc motriu, en concret, dels Programes d’Activitats Aquàtiques de caire educatiu. La intenció d’aquest TFG no només és conèixer quins són els beneficis motriu, cognitiu i socio-afectiu que aporta aquesta pràctica sinó, a més, analitzar quina és la metodologia pedagògica que més enriqueix aquesta experiència sensorial. D’aquesta manera, es permet la comprensió clara de com és el procés d’ensenyança-aprenentatge que més ajuda a l’infant en la seva familiarització i conquista del medi aquàtic.
[eng] This work presents a Final Project Review and Bibliographic Research toward development in Early Childhood Education (3-6 years) from the driving game, specifically, Water Activities Programmes educational institutions. The intention of the TFG is not only know what the benefits are motor, cognitive and socio- affective provided by this practice but also analyze what the teaching methodology that enhances the sensory experience. Thus, it allows the clear understanding of how the teaching-learning process that helps the child in his conquest of the aquatic environment and familiarization.