dc.contributor |
Sureda García, Inmaculada |
|
dc.contributor.author |
Amengual Crespí, Paula Joana |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-13T06:43:20Z |
|
dc.date.available |
2018-09-13T06:43:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147382 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El treball present exposa un anàlisi sobre les competències socioemocionals que s’han donat,
entre un grup de dotze infants, durant la realització de diferents dinàmiques cooperatives
destinades a la cohesió de grup.
Per dur a terme aquest anàlisi, s’ha realitzat una recerca bibliogràfica de diferents autors sobre
l’aprenentatge cooperatiu i que es conclou en el marc teòric. Així com, s’ha elaborat una
proposta de dinàmiques cooperatives adaptades al programa CA/AC, una proposta
d’autoavaluació i una graella d’avaluació de les competències socioemocionals. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Cohesió de grup |
ca |
dc.subject.other |
Competències socioemocionals |
ca |
dc.subject.other |
Programa CA/AC |
ca |
dc.title |
Aprenentatge cooperatiu: anàlisi de les competències socioemocionals sobre les dinàmiques cooperatives per a la cohesió de grup |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|