Els Contes Motors en l’àmbit de la Psicomotricitat a través de la Innovació

Show simple item record

dc.contributor Pérez Castelló, José Antonio
dc.contributor.author Pérez Pérez, Magdalena
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-17T10:35:57Z
dc.date.available 2018-09-17T10:35:57Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147449
dc.description.abstract [cat] Durant els darrers segles, la psicomotricitat dins l'à mbit de l'educaci ó no es tenia tan present com actualment, ja que es feien sessions per plaer amb la finalitat de deixar als infants jugar sense seguir cap metodologia. No obstant aix ò, ja es d óna m és import ància a desenvolupar aquests tipus de sessions i en creure en les capacitats, necessitats i el desenvolupament integral dels infants. El present treball, aborda la import ància del conte motor a travé s de la innovaci ó dins l'educació infantil. La principal finalitat, és la de cercar la motivaci ó a travé s d'aquesta nova eina d'aprenentatge dels contes, dins l'aula de psicomotricitat amb els infants del segon cicle d'infantil d'una manera globalitzada. Al llarg del treball de fi de grau, es realitzar una proposta de millora a trav és d'una Unitat Didàctica. Com a docents, s'ha de tenir en compte la importà ncia d'adaptar els contes motors a les caracterí stiques dels infants, seguidament de la flexibilitat durant el proc és d'aprenentatge. Per concloure, s'ha d'esmentar que a travé s daquesta nova eina d'innovació es viable poder realitzar una educació globalitzada, motivadora i significativa. ca
dc.description.abstract [eng] During the last centuries, the psychomotricity in the field of education was not as present as it was today, since sessions were made for pleasure in order to let children play without following any methodology. However, greater importance is already being given to developing these types of sessions and believing in the capacities, needs and the integral development of children. The present project looks at the importance of Ômotor storiesÕ through innovation in preschool education. The main aim is to find motivation via this new story-learning tool in the psychomotricity classroom with children in the second cycle of pre-school education in a globalized way. During the final-year project, an improvement proposal will be carried out as part of a teaching unit. As teachers, the importance of adapting motor stories to the childrenÕs characteristics must be taken into account, followed by flexibility throughout the learning process. To conclude, it must be mentioned that through this innovative new tool it is feasible to carry out globalized motivating and meaningful education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Conte motor ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.subject.other Psicomotricitat ca
dc.title Els Contes Motors en l’àmbit de la Psicomotricitat a través de la Innovació ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics