Del currículum a les aules d’ensenyament de llengua estrangera 

Show simple item record

dc.contributor Nebot Ilari, Marta
dc.contributor.author Barber Casasnovas, Cristóbal
dc.date 2012
dc.date.accessioned 2018-11-02T11:23:51Z
dc.date.available 2018-11-02T11:23:51Z
dc.date.issued 2018-11-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148364
dc.description.abstract [cat] Aquest  treball  pretén  analitzar  la  idoneïtat  de  l’ús  d’un  llibre  de  text  per  a  l’ensenyament de l’anglès a l’educació secundària obligatòria tenint en compte el que  estableix el currículum de les Illes Balears i les competències bàsiques. Estudiarem un  cas  concret,  el  de  l’IES  Biel  Martí  de  Ferreries  (Menorca).  L’objectiu  és  conèixer  i  comprendre el problema de l’assoliment de la competència comunicativa en llengua  anglesa  a  l’Estat  espanyol  i,  més  concretament,  a  les  Illes  Balears,  a  través  del  coneixement d’un cas particular. No es pretén, amb aquest treball, establir cap tipus de  representativitat en relació amb els casos possibles. Es tracta de descriure una situació  concreta que pugui il∙luminar un problema o unes condicions que afecten no només al  cas  concret  objecte  d’estudi.  La  idea  d’aquesta  anàlisi  neix  de  l’observació  de  la  metodologia emprada a les classes de llengua anglesa de l’IES Biel Martí de Ferreries  durant el període de pràctiques del Màster en Formació del Professorat.   ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 8 - Lingüística i literatura ca
dc.title Del currículum a les aules d’ensenyament de llengua estrangera  ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics