[cat] Aquest treball estudia la necessitat de conèixer els nivells d’intel·ligència emocional que estan desenvolupant els estudiants de Treball Social de la Universitat de les Illes Balears i si existeix relació entre aquests i el nivell d’autocura, a més d’analitzar si aquests nivells són suficients. Aquesta necessitat emergeix de la incògnita de si existeix una possible millora de qualitat en els estudis de Treball Social respecte a la temàtica més emocional. La importància d’aquest estudi radica en la premissa de que s’han de formar treballadors socials amb els coneixements d’autocura suficients com per tenir una bona salut emocional i poder atendre als usuaris el millor possible, ja que treballen amb persones amb un patiment que es pot traspassar a la professional, deixant-la amb un malestar que li impedeixi avançar en la seva professió. Per tal d’estudiar els nivells d’intel·ligència emocional i els d’autocura s’ha utilitzat l’escala TMMS-24 i preguntes de l’Escala de Conductes d’Autocura per a Psicòlegs Clínics.
[eng] This study studies the need to know the levels of emotional intelligence that are being developed by the Social Work students of the University of the Balearic Islands and if there is a relationship between them and the level of self-care and to analyze if these levels are enough. This need emerges from the question of whether there is a possible improvement in quality in Social Work studies in relation to the most emotional topics. The importance of this study lies in the premise that social workers must be trained with self-sufficient knowledge to have good emotional health and be able to serve the best possible the users, as they work with people suffering from pain that can be transferred to the professional, leaving it with a discomfort that prevents him to advance in his profession. In order to study the levels of emotional intelligence and self-care, the TMMS-24 scale and Questions of the Self-Care Behavior Scale for Clinical Psychologists were used.