L’autocura i la Intel·ligència Emocional en els estudiants de Treball Social de la Universitat de les Illes Balears

Show simple item record

dc.contributor Cuartero Castañer, María Elena
dc.contributor.author Barber Lluch, Assumpta
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-02-25T08:31:41Z
dc.date.available 2020-02-25T08:31:41Z
dc.date.issued 2020-02-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150914
dc.description.abstract [cat] Aquest treball estudia la necessitat de conèixer els nivells d’intel·ligència emocional que estan desenvolupant els estudiants de Treball Social de la Universitat de les Illes Balears i si existeix relació entre aquests i el nivell d’autocura, a més d’analitzar si aquests nivells són suficients. Aquesta necessitat emergeix de la incògnita de si existeix una possible millora de qualitat en els estudis de Treball Social respecte a la temàtica més emocional. La importància d’aquest estudi radica en la premissa de que s’han de formar treballadors socials amb els coneixements d’autocura suficients com per tenir una bona salut emocional i poder atendre als usuaris el millor possible, ja que treballen amb persones amb un patiment que es pot traspassar a la professional, deixant-la amb un malestar que li impedeixi avançar en la seva professió. Per tal d’estudiar els nivells d’intel·ligència emocional i els d’autocura s’ha utilitzat l’escala TMMS-24 i preguntes de l’Escala de Conductes d’Autocura per a Psicòlegs Clínics. ca
dc.description.abstract [eng] This study studies the need to know the levels of emotional intelligence that are being developed by the Social Work students of the University of the Balearic Islands and if there is a relationship between them and the level of self-care and to analyze if these levels are enough. This need emerges from the question of whether there is a possible improvement in quality in Social Work studies in relation to the most emotional topics. The importance of this study lies in the premise that social workers must be trained with self-sufficient knowledge to have good emotional health and be able to serve the best possible the users, as they work with people suffering from pain that can be transferred to the professional, leaving it with a discomfort that prevents him to advance in his profession. In order to study the levels of emotional intelligence and self-care, the TMMS-24 scale and Questions of the Self-Care Behavior Scale for Clinical Psychologists were used. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject 36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances ca
dc.subject.other Autocura ca
dc.subject.other Intel·ligència Emocional ca
dc.subject.other Formació ca
dc.subject.other Treball social ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.title L’autocura i la Intel·ligència Emocional en els estudiants de Treball Social de la Universitat de les Illes Balears ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics