L’ensenyament i l’aprenentatge de l’estadística a l’educació secundària:estat actual i proposta d'activitats

Show simple item record

dc.contributor Ruiz Aguilera, Daniel
dc.contributor.author Ferrer Munar, Paula
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2020-03-24T10:23:31Z
dc.date.available 2020-03-24T10:23:31Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/151329
dc.description.abstract [cat] Aquest treball té coma finalitat exposar l’estat actual de l’ensenyament i l’aprenentatge de l’Estadística i la Probabilitat a l’educació secundària d’Espanya i de les Illes Balears, a partir de les puntuacions obtingudes a les proves de l’informe PISA, de les avaluacions de diagnòstic i dels continguts del currículum. Es realitza una comparativa entre diferents països per arribar a conclusions de possibles problemes en el nostre sistema educatiu. A partir d’aquest estudi es proposen un conjunt d’activitats, per diferents cursos de secundària, amb l’objectiu de treballar la competènciamatemàtica en funció dels procesos del NCTM, que s’han introduït almarc teòric, mitjançant els continguts d’Estadística i Probabilitat . També, es proporcionen diverses referències on trobar recursos, materials i activitats interessants per emprar a l’aula.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights 51 – Matemàtiques
dc.title L’ensenyament i l’aprenentatge de l’estadística a l’educació secundària:estat actual i proposta d'activitats
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics