Abandonament i fracàs escolar a Espanya Programes de Prevenció

Show simple item record

dc.contributor Quesada Serra, Victoria
dc.contributor.author Gual Bergas, Maria
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-26T20:53:02Z
dc.date.available 2020-05-26T20:53:02Z
dc.date.issued 2020-05-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152602
dc.description.abstract [cat] El següent estudi fa referència als conceptes d’abandonament i/o fracàs escolar a nivell nacional, concretament durant l’etapa de l’Educació Secundària Obligatòria, ja que per l’etapa evolutiva en que es troben els i les estudiants, les possibilitats de no assolir les fites del sistema educatiu augmenten i dificulten aconseguir l’èxit acadèmic. Tenint en compte factors com el context on viu el o la jove, la situació familiar, el paper de la família, el grup d’iguals i les característiques individuals de la persona. Per tant un mecanisme per prevenir l’abandonament i el fracàs escolar a l’Educació Secundaria Obligatòria són els programes de prevenció. La finalitat de l’estudi consisteix en la revisió dels programes preventius per tal de comparar les semblances i diferències en relació a la metodologia que es duu a terme, l’impacte i les limitacions que presenten ca
dc.description.abstract [eng] The following study refers to the concepts of school abandonment or failure at the national level, specifically, during to the stage of Compulsory Secondary Education, since the evolutionary stage which students find themselves, the possibilities of not reaching the goals of educational system increase and make it difficult to achieve academic success. Taking into account factors such as the context in which the young person lives, the family situation, the role of the family, the peer group and the individual characteristics of the person. Therefore, a mechanism to prevent school dropout and failure in Compulsory Secondary Education are prevention programs. The purpose of study is to review preventive programmes in order to compare the similiarities and differences in relation to the methodology carried out, the impact and the limitations they present. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Fracàs escolar ca
dc.subject.other Abandonament escolar ca
dc.subject.other Educació Secundaria Obligatòria ca
dc.subject.other Prevenció ca
dc.title Abandonament i fracàs escolar a Espanya Programes de Prevenció ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics