L’experimentació i l'apropament al medi aquàtic durant els primers anys de vida

Show simple item record

dc.contributor Cantallops Ramón, Jaime
dc.contributor.author Guasp Giner, Aina
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-09T21:50:24Z
dc.date.available 2020-06-09T21:50:24Z
dc.date.issued 2020-06-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152826
dc.description.abstract [cat] La intenció del treball és donar a conèixer una altra manera de treballar la motricitat en aquesta etapa, a més d’explicar la importància de l’aigua com un espai de creixement personal per als infants. Amb el present treball i amb l’ajuda de diferents autors que parlen de l’educació en aquesta etapa, també es pretén deixar clar que durant aquesta etapa l’essencial no hauria de ser que el nin aprengui a nedar, sinó que obtingui experiències motrius, afectives, de relacions, d’establiment de vincles… que l’ajudaran en el seu desenvolupament i en la confiança en ell mateix. L’experimentació i l’apropament al medi aquàtic durant els primers anys de vida és un estudi realitzat a la piscina del campus esport de la UIB (Universitat de les Illes Balears). Es crea a partir de la reflexió i de l’observació de les característiques dels infants de 3 a 5 anys. Pretén donar una resposta educativa a les necessitats dels infants i de les seves famílies durant l’activitat aquàtica. Tot això es reflectirà a partir d’un disseny de model aquàtic i de diferents sessions basades en el respecte cap a l’infant i a les seves necessitats i interessos. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of the assignment is to show practitioners another way of practising motor skills for 3 to 5 year olds, in addition to explaining the importance of water in their personal development. In this current assignment and with the help of different authors who speak on education at this age group, I would like to make it clear that during this stage it is not essential that the child learns how to swim, but rather that they get motor, relationship and bonding experiences... that will help them with their development and self-confidence. Getting familiar and comfortable with water during the first years of life is a study carried out in the swimming pool at the UIB (University of the Balearic Islands) sports campus. It has been created based on the reflection and observations of the characteristics of children from 3 to 5 years old. It intends to give an educational response to the needs of children and their families during the water activity. All of this will be reflected in the form of a design of an aquatic model and by doing different sessions based on the needs and interests of the children. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació aquàtica infantil ca
dc.subject.other Creixement personal ca
dc.subject.other Respecte ca
dc.subject.other Autonomia ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Familiarització amb l’aigua ca
dc.title L’experimentació i l'apropament al medi aquàtic durant els primers anys de vida ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics