La pràctica del mindfulness a l’educació infantil. Tècnica per desenvolupar l’autoconsciència, a fi de poder reconèixer el paper que té l’entorn i ser capaç de fer una gestió conscient de les emocions

Show simple item record

dc.contributor Jaume Adrover, Maria Magdalena
dc.contributor.author Torres Hernández, Antònia
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-11T10:47:02Z
dc.date.available 2020-06-11T10:47:02Z
dc.date.issued 2020-06-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152868
dc.description.abstract [cat] De cada vegada són més els infants que presenten problemes emocionals degut a la seva història personal. Per aquest motiu, és necessari que el docent conegui la realitat que viuen els seus alumnes de manera que possibiliti la comprensió de les conductes i es pugui actuar en conseqüència. No obstant això, també és important que els infants siguin capaços de reconèixer i detectar aquelles situacions de malestar que viuen dins l’escola. D’aquesta manera, si ells les reconeixen, les podran verbalitzar i facilitar l’actuació o l’activitat per acompanyar-lo en la conquesta del seu benestar. El present treball és un anàlisi dels beneficis que aporta la pràctica del mindfulness en infants d’educació infantil amb problemes emocionals. Al llarg de la lectura, es podrà conèixer i comprendre la temàtica i descobrir diferents propostes per treballar-ho amb els infants. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays more and more children have emotional problems due to their personal history. For this reason, it is necessary for the teacher to know the reality that their students live in a way that allows understanding the behaviors and act accordingly. However, it is also important for children to be able to recognize and detect those situations of discomfort that live within the school. In this way, if they recognize their emotion, they could verbalise and make easier the accompaniment to the conquest of their welfare. The current work is an analysis of the benefits that brings the practice of mindfulness in children of childhood education with emotional problems. Throughout the reading, is to be able to can know and understand the subject and discover different proposals to work with the children. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Mindfulness ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Gestió emocional ca
dc.subject.other Autoconsciència ca
dc.subject.other Mindfulness ca
dc.subject.other Gestió emocional ca
dc.subject.other Autoconsciència ca
dc.title La pràctica del mindfulness a l’educació infantil. Tècnica per desenvolupar l’autoconsciència, a fi de poder reconèixer el paper que té l’entorn i ser capaç de fer una gestió conscient de les emocions ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics