La planificació del període d’adaptació al segon cicle d’Educació Infantil, tenint en compte la participació i la col·laboració de les famílies

Show simple item record

dc.contributor Sureda García, Inmaculada
dc.contributor.author Sirera Forteza, Laura
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-14T18:54:00Z
dc.date.available 2020-06-14T18:54:00Z
dc.date.issued 2020-06-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152879
dc.description.abstract [cat] El període d’adaptació és, en general, una etapa difícil per la qual han de passar en algun moment els infants i les seves famílies. Els conflictes interns dels infants, les pors, les inseguretats davant allò que desconeixen fa que sigui complicat establir llaços afectius amb les persones que els acompanyaran al llarg d’aquesta etapa. També les famílies s’angoixen davant la idea que els seus infants sofreixen quan es du a terme el procés. Per això, al llarg d’aquest període, els mestres també hi juguen un paper fonamental. Aquests hauran de fer costat a les famílies, demostrant que són dignes de confiar-los el seu tresor més preuat, els seus fills. Però perquè aquesta confiança es faci possible, cal que es plantegi un període d’adaptació que contempli la participació de les famílies durant tot el temps que els infants ho necessitin i per això es fa necessari realitzar una bona planificació, on hi hagi cabuda per a tots La tasca dels mestres, entre d’altres, és conèixer les estratègies i els recursos que tenim a l’abast per planificar d’una manera acurada el període d’adaptació i així ajudar a les famílies i als infants a afrontar aquesta etapa de la manera positiva. Les unitats didàctiques són un recurs que ens permetrà organitzar aquest període. ca
dc.description.abstract [eng] The period of adaptation is, in general, a difficult stage for which infants and their families have to pass at some point. The internal conflicts of the infants, the pors, the insecure ones due to the fact that they don't know each other make it difficult to establish the affectius llaços with the people that he will accompany throughout this stage. Families are also anxious about the idea that their children will suffocate when the process is over. So, throughout this period, the masters also play a fundamental role. What had to cost the families, demonstrating that they are worthy of trusting them with their most prized three, their fills. But because this trust is easily possible, it is proposed a period of adaptation that contemplates the participation of the families during all the times that the children ho need and for this reason it is necessary to realize a good planning, where it is possible for all to do their best. The task of the month, among others, is to know the strategies and resources we have at our disposal to plan the period of adaptation in a proper way and to help families and children to face this stage in a positive way. The teaching units are a resource that will allow us to organize this period. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Període d’adaptació ca
dc.subject.other Acollida ca
dc.subject.other Procés ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Família ca
dc.subject.other Period of adaptation ca
dc.subject.other Reception ca
dc.subject.other Process ca
dc.subject.other Didactic proposal ca
dc.subject.other Family ca
dc.title La planificació del període d’adaptació al segon cicle d’Educació Infantil, tenint en compte la participació i la col·laboració de les famílies ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics