Turisme MICE a Mallorca des de la perspectiva empresarial: Your Island DMC

Show simple item record

dc.contributor Deyá Tortella, Bartolomé
dc.contributor.author Cano Cabrera, Xavier
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-06T11:52:20Z
dc.date.available 2020-07-06T11:52:20Z
dc.date.issued 2020-07-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153003
dc.description.abstract [cat] A aquest Treball de Fi de Grau (TFG) s’explicarà què és el turisme de grups i esdeveniments (MICE) i quin és el seu impacte actual a Mallorca, com també, s’analitzarà quina és l’evolució d’aquest sector pels pròxims anys. Tot aquest recorregut es farà des de la perspectiva empresarial d’una companyia fictícia en un entorn i situació real: Your Island DMC. Durant el trajecte, primer definirem una sèrie de conceptes anglosaxons que son imprescindibles per entendre que és el sector MICE. Després, podrem començar a introduir l’empresa explicant els seus valors i la seva estructura organitzativa. En segon lloc, veurem detalladament un projecte elaborat per un esdeveniment d’incentius amb el seu pressupost i itinerari. Posteriorment, presentarem el pla de Marketing des de un punt de vista extern (competidors i client objectiu) i des de punt de vista intern (producte, preu i promoció). Seguidament analitzarem les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats que té Your Island DMC al sector MICE de Mallorca. Finalment, veurem com l’empresa gestiona la qualitat de l’empresa i quin és el distintiu més important en la indústria turística. També, analitzarem la viabilitat financera dels primers sis anys de Your Island DMC presentat el balanç de situació i el compte de pèrdues i guanys amb conclusions sobre els resultats.
dc.description.abstract [eng] I will explain in this Final Degree Project what group and event tourism (MICE) is and what its current impact is in Mallorca, as well as the evolution of this sector by the following years. This whole journey will be done from the business perspective of a fictitious company in a real environment and situation: Your Island DMC. During the journey, firstly we will define some Anglo-Saxon concepts that are essential to understand what the MICE sector is. Then, we can start introducing the company explaining its values and organizational structure. Secondly, we will see how an event for an incentive group is with its budget and itinerary. Subsequently, we will present the Marketing Plan from an external point of view (competitors and target customer) and from an internal point of view (product, price and promotion). Then, we will analyze the weaknesses, threats, strengths and opportunities that Your Island DMC has in the MICE sector of Mallorca. Finally, we will learn how the company manages the quality of the company and what is the most important hallmark in the tourism industry. Also, we will analyze the financial viability of the first six years of Your Island DMC presenting the balance sheet and profit and loss account with conclusions on the results.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus ca
dc.subject.other MICE ca
dc.subject.other esdeveniments ca
dc.subject.other grups ca
dc.subject.other Your Island DMC ca
dc.subject.other Mallorca ca
dc.title Turisme MICE a Mallorca des de la perspectiva empresarial: Your Island DMC ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics