Aproximació a les relacions famílies-escola a través d’una revisió i investigació bibliogràfica

Show simple item record

dc.contributor Ferrer Ribot, María
dc.contributor.author López Calvillo, Evelina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-21T08:18:46Z
dc.date.available 2020-07-21T08:18:46Z
dc.date.issued 2020-07-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153109
dc.description.abstract [cat] Ningú no pot dubtar avui dia del paper que representen les famílies i l’escola en el desenvolupament dels infants: unides, poden establir unes bases sòlides pel futur dels nens. Les propostes educatives al sector infantil han evolucionat favorablement en els darrers anys fins a arribar a l’esperançador moment actual, on tots els encarregats de l’educació dels infants són conscients de la importància de la relació entre l’escola i les famílies. Amb el present treball es pretén desentranyar, mitjançant la recerca bibliogràfica i l’anàlisi de diferents estudis, quins són els beneficis de les relacions que conformen els membres de la comunitat educativa. Els textos utilitzats ens ajudaran a comprendre, en què es fonamenten els obstacles que poden aparèixer i quines eines existeixen per tal de fomentar unes relacions més beneficioses entre els diferents subjectes. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays, no one can doubt the role that families and schools play in children’s development: together, they are able to establish a strong foundation for children’s future. Educational proposals for children have favourably evolved over the last years, until the promising present time, when all the members involved in early childhood education are aware of the importance of the relationship between families and schools. This paper aims at unravelling the benefits of the relationships forged by the members of the educational community, which is achieved through literature research and the analysis of existing studies. The examined texts help us understand what underlies the constraints that might emerge and the tools which can promote beneficial relationships among the subjects ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Família i escola ca
dc.subject.other Beneficis ca
dc.subject.other Obstacles ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Participació ca
dc.subject.other Relacions ca
dc.subject.other Families and schools ca
dc.subject.other Benefits ca
dc.subject.other Constraints ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Participation ca
dc.subject.other Relationships ca
dc.title Aproximació a les relacions famílies-escola a través d’una revisió i investigació bibliogràfica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics