Proposta d’activitat física escolar

Show simple item record

dc.contributor Alzina Seguí, Pere Jaume
dc.contributor.author Febrer Pons, Carlos
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-09-08T09:25:18Z
dc.date.available 2020-09-08T09:25:18Z
dc.date.issued 2020-09-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153311
dc.description.abstract [eng] Physical activity is necessary for the development of the human being and its practice has infinite benefits. By doing it we can improve our fitness and thus our health, it also has a high educational and social value as we establish interpersonal relationships and finally its recreational connotation will help us to be happier. From the observation I was able to make in the stays in different centers during my internships, in the courtyards I was able to detect lack of movement and physical activity, little variability in games, excluded students, many conflicts, little socialization among boys and girls and especially the lack of interaction between students of different courses. My concern about these facts led me to conduct a literature review of information on academic portals in order to obtain more information. From here, I have created a proposal with the aim of encouraging the habit and practice of physical activity from school. Involving the educational community in instilling this vision and thus help all students have more options and a willingness to engage in daily physical activity. ca
dc.description.abstract [cat] L’activitat física és necessària per al desenvolupament de l’esser humà i la seva pràctica té infinitat de beneficis. Realitzant aquest tipus d’activitats podem millorar la nostra forma física i així la nostra salut. També té un alt valor educatiu i social ja que s’estableixen relacions interpersonals i la seva connotació recreativa ens ajudarà a ser més feliços. A partir de l’observació que he pogut fer a les estades a diferents centres durant els meus pràcticums, a l’hora d’esbarjo he pogut detectar manca de moviment i activitat física, poca variabilitat en els jocs, alumnes exclosos, molts conflictes, poca socialització entre nens i nenes i sobretot la falta d’interacció entre alumnes de diferents cursos. La meva preocupació sobre aquests fets em va portar a fer una recerca de documentació a portals acadèmics i llibres amb la finalitat d’obtenir més informació. A partir d’aquí he creat una proposta didàctica amb l’objectiu de fomentar l’hàbit i la pràctica d’activitat física des de l’escola. Involucrant la comunitat educativa per tal d’inculcar aquesta visió i així ajudar a que tot l’alumnat tingui més opcions i voluntat de fer activitat física diària. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Physical activity ca
dc.subject.other Cooperation ca
dc.subject.other Games ca
dc.subject.other Playgrounds ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Activitat física ca
dc.subject.other Cooperació ca
dc.subject.other Jocs ca
dc.subject.other Patis ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.title Proposta d’activitat física escolar ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics