Els espais d’aprenentatge: la importància dels paràmetres de qualitat

Show simple item record

dc.contributor Riera Jaume, Maria Antonia
dc.contributor.author Sastre Costa, Aïda
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-21T11:16:55Z
dc.date.available 2021-01-21T11:16:55Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154878
dc.description.abstract [cat] Els espais d’aprenentatge són escenaris on es duen a terme condicions favorables d’aprenentatge. No només l’espai físic hi té importància, sinó que també són molt importants les relacions, interaccions i rols que se duen a terme dins dels espais. Per això, l’objectiu del treball és investigar en què consisteixen els espais d’aprenentatge i quins paràmetres de qualitat han d’oferir als infants per tal que optimitzin els seus coneixements i relacions. També s’explica el cas de les escoles de Reggio Emilia com exemple de centres que ofereixen bons espais als seus infants. Finalment, s’avalua l’espai d’experimentació del CEIP Sa Marina de Llucmajor en base als paràmetres de qualitat que proposen Abad (2008) i Riera (2005) com l’habitabilitat, la constructivitat, la polisensorialitat, etc. També se fa un recull dels resultats obtinguts segons quins són els paràmetres que estan més presents i els que menys amb possibles solucions de cara a un futur. ca
dc.description.abstract [eng] Learning spaces are those situations where favourable and positive learning requirements are conducted into effect. Not only the physical space has pivotal importance but also, relationships, interactions and roles which are performed within these spaces are of utmost importance. Thus, the primary objective of this dissertation is to study, investigate what these learning spaces consist of and what quality parameters have these infants to offer in order they optimise their knowledges and relationships. Moreover, it is also explained the particular case of Reggio Emilia schools as examples for being institutions which offer these good learning spaces for children. Finally, it is assessed the CEIP Sa Marina de Llucmajor experimentation space according to the quality parameters which Abad (2008) and Riera (2005) propose, for example habitability, constructiveness, polysensory, etc. Furthermore, a recollection of the results is being conducted according to the most present criteria as well as the less frequent ones with possible solutions for the future. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Espais d’aprenentatge ca
dc.subject.other Paràmetres de qualitat ca
dc.subject.other Reggio Emilia ca
dc.subject.other CEIP Sa Marina ca
dc.title Els espais d’aprenentatge: la importància dels paràmetres de qualitat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics