La música com a eina per treballar les emocions a la primera infància

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Ponti Coll, Natalia
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-21T13:04:19Z
dc.date.available 2021-01-21T13:04:19Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154884
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau (TFG) té com a objectiu abordar i justificar l’ús de l’educació musical com a eina i recurs per potenciar el desenvolupament de les emocions en l’etapa de la primera infància, més concretament en infants de 3 a 6 anys. Molts d’estudis neurocientífics han demostrat que la música activa diferents àrees del cervell, les quals s’encarreguen de la imitació i l’empatia, de tal manera que es pot arribar a sentir la felicitat o la tristesa d’un altre, creant així llaços socials. Per aquesta raó, m’agradaria treballar aquests aspectes realitzant una proposta didàctica on treballaré la música i les emocions, a través de jocs, moviment i activitats artístiques. Aquesta proposta pretén ser una eina que ajudi a futurs mestres, que vulguin començar a fer feina amb la música i les emocions conjuntament, d’una manera original i lúdica. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Project Grade (FPG) has the objective of accost and justify the use of the musical education as a tool and resource to improve the development of the emotions at the stage of the first infancy, more precisely at kids of among 3 and 6 years. Many neuroscientific studies have shown that music activates different areas of the brain, which are responsible for imitation and empathy, so that one can feel the happiness or sadness of another, thus creating social bonds. For this reason, I would like to work on these aspects making a didactic proposal where I will work on music and emotions, through games, movement and artistic activities. This proposal aims to be a tool to help future teachers, who want to start working with music and emotions together, in an original and playful way. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Moviment ca
dc.subject.other Activitats ca
dc.subject.other Pre-school education ca
dc.subject.other Musical education ca
dc.subject.other Emotions ca
dc.subject.other Game and movement ca
dc.subject.other Activities ca
dc.title La música com a eina per treballar les emocions a la primera infància ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics