Els beneficis dels espais exteriors per infants amb trastorn per dèficit d'atenció i hiperactivitat

Show simple item record

dc.contributor López Penadés, Raül
dc.contributor.author Mayoral Aguiló, Ruth Andreea
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-09-23T10:31:55Z
dc.date.available 2021-09-23T10:31:55Z
dc.date.issued 2021-09-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155710
dc.description.abstract [cat] El Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat (TDAH) és un dels trastorns del neurodesenvolupament més diagnosticat en els últims anys. També és freqüent trobar cada vegada més, pedagogies alternatives que creuen en un altre tipus d'educació, i en aquest cas, les escoles que contemplen l'espai exterior com a escenari educatiu. Amb aquest treball es pretén investigar quins beneficis poden tenir els espais exteriors per tractar el TDAH. La metodologia utilitzada ha estat la recerca d'articles i estudis, i arran d'aquests documents s'observen els beneficis que pot aportar aquest tipus de metodologia als infants i en especial, al tractament del TDAH d'una forma natural i més pedagògica. Finalment, es discuteixen les maneres que hi ha de traslladar aquelles propostes pròpies a escoles ordinàries per gestionar d'altres maneres el TDAH. ca
dc.description.abstract [eng] Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) is one of the most diagnosed neurodevelopmental disorders in recent years. It is also increasingly common to find alternative pedagogies that believe in a different type of education, and in this case, schools that contemplate the outdoors as an educational setting. The methodology used has been the research of articles and studies and from these documents we observe the benefits that this type of methodology can bring to children and especially to the treatment of ADHD in a natural and more pedagogical way. Finally, we discuss the ways in which these proposals can be transferred to regular schools to manage ADHD in other ways. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other TDAH ca
dc.subject.other Espai exterior ca
dc.subject.other Beneficis ca
dc.subject.other ADHD ca
dc.subject.other Outdoor space ca
dc.subject.other Benefits ca
dc.title Els beneficis dels espais exteriors per infants amb trastorn per dèficit d'atenció i hiperactivitat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics