Recursos per a fomentar la lectura a l’etapa d’educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Guiscafrè Danús, Jaume
dc.contributor.author Bastida Jiménez, Maria
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-09-30T12:17:36Z
dc.date.available 2021-09-30T12:17:36Z
dc.date.issued 2021-09-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155784
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau té l'objectiu de donar a conèixer distints recursos, a través dels quals es pot fomentar la lectura en infants que es troben a l'etapa d'educació infantil. Es tracta de donar una volta al pensament que té gran part de la societat sobre els conceptes de literatura infantil, de gèneres literaris i de lectura. Conceptes que, moltes vegades, fan que la literatura i, sobretot, la lectura, es vegi reduïda a la idea de descodificar un codi escrit. Tot això, produeix un desconeixement que deriva en el fet de pensar que els infants que es troben a aquesta etapa ni saben ni poden llegir i que l'única lectura i literatura que els envolta, prové dels texts, tot i que això no és cert. A causa d’això, sorgeix la segona part del treball formada per un recull de recursos, dirigits tant als docents d’educació com a les famílies que volen treballar la lectura amb els seus fills, però que no saben quin material tenen al seu abast o quins són els més adients en funció de l’etapa en què es troben els infants. ca
dc.description.abstract [eng] This university graduate project's objective resides in presenting several resources through which reading can be encouraged in kids who are going through pre-school education. It concerns taking a spin to the line of thought society has on children's literature, reading and literary genres. Concepts that most of the time causes literature and lecture above all to get reduced to the idea of decoding a written code. All of these factors causes a lack of knowledge that derives in the thought that children in this stage can't or aren't able to read, and that all the reading and literature around them comes from writings, though all of the above it's indeed wrong. Prompted by all of this, arises the second part of the project, composed by a compilation of resources directed to both teachers and families seeking to work on reading with their kids, but don't know which resources they have at their reach or which are the most adequate relative to the kids' stage. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Literatura ca
dc.subject.other gèneres literaris ca
dc.subject.other lectura ca
dc.subject.other educació infantil ca
dc.subject.other Literature ca
dc.subject.other literary genres ca
dc.subject.other pre-school education. ca
dc.title Recursos per a fomentar la lectura a l’etapa d’educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics