[cat] Aquest treball de fi de grau tracta d’una mena de proposta didàctica, els resultats de la qual ens
comuniquen al grau d’influència (o no) que tenen les TIC a les aules de quart de primària a l’hora
d’adquirir l’anglès com a llengua estrangera centrant-nos en les produccions orals.
Actualment les TIC han suposat un gran auge i, per tant, un gran impacte en les escoles del nostre
voltant. Així doncs, cal que fem un bon ús d’aquestes i cal que aprofitem les possibilitats que ens
ofereixen per tal de donar un bon ensenyament i assegurar un bon aprenentatge. A més, cal tenir en
compte el paper important que juga la motivació dels infants en l’educació i com es pot treballar
aquesta a través de les TIC. Cal esmentar també que l’aprenentatge de l’anglès a les aules no s’ha dut
a terme d’una manera molt funcional en els darrers anys, així que a continuació es presenta una
proposta on els alumnes es veuen forçats a utilitzar la llengua fent servir un context real.
[eng] This end-of-degree project is a kind of didactic proposal, whose results try to achieve the grade of
influence that the use of ICT have in fourth grade classes when acquiring English as foreign language
and based on oral productions.
Currently, ICT has experienced a huge boom, and so, a great impact on schools around us. Thus, we
need to make good use of them and need to take profit from the possibilities that they can provide in
order to give a good teaching and so, ensure a good learning. Besides, we must consider the
importance that motivation has when talking about education, and how this motivation can be worked
through the use of ICT. It should also be mentioned that the learning of English in classrooms has not
been brought to tarme in a very functional way in recent years, so the presented proposal brings a real
context where students have to use the language