Influència de l’ús de les TIC a l’aula per a l’adquisició de la producció oral en la llengua estrangera (anglès)

Show simple item record

dc.contributor Moyà Antón, Eduard Albert
dc.contributor.author Sancho Estellers, Maria del Carme
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-05T12:07:48Z
dc.date.available 2021-10-05T12:07:48Z
dc.date.issued 2021-10-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155814
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau tracta d’una mena de proposta didàctica, els resultats de la qual ens comuniquen al grau d’influència (o no) que tenen les TIC a les aules de quart de primària a l’hora d’adquirir l’anglès com a llengua estrangera centrant-nos en les produccions orals. Actualment les TIC han suposat un gran auge i, per tant, un gran impacte en les escoles del nostre voltant. Així doncs, cal que fem un bon ús d’aquestes i cal que aprofitem les possibilitats que ens ofereixen per tal de donar un bon ensenyament i assegurar un bon aprenentatge. A més, cal tenir en compte el paper important que juga la motivació dels infants en l’educació i com es pot treballar aquesta a través de les TIC. Cal esmentar també que l’aprenentatge de l’anglès a les aules no s’ha dut a terme d’una manera molt funcional en els darrers anys, així que a continuació es presenta una proposta on els alumnes es veuen forçats a utilitzar la llengua fent servir un context real. ca
dc.description.abstract [eng] This end-of-degree project is a kind of didactic proposal, whose results try to achieve the grade of influence that the use of ICT have in fourth grade classes when acquiring English as foreign language and based on oral productions. Currently, ICT has experienced a huge boom, and so, a great impact on schools around us. Thus, we need to make good use of them and need to take profit from the possibilities that they can provide in order to give a good teaching and so, ensure a good learning. Besides, we must consider the importance that motivation has when talking about education, and how this motivation can be worked through the use of ICT. It should also be mentioned that the learning of English in classrooms has not been brought to tarme in a very functional way in recent years, so the presented proposal brings a real context where students have to use the language ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other llengua estrangera ca
dc.subject.other segona llengua ca
dc.subject.other motivació ca
dc.subject.other TIC ca
dc.subject.other recursos ca
dc.subject.other aprenentatge ca
dc.subject.other Foreign language ca
dc.subject.other second language ca
dc.subject.other English language ca
dc.subject.other motivation ca
dc.subject.other learning resources ca
dc.title Influència de l’ús de les TIC a l’aula per a l’adquisició de la producció oral en la llengua estrangera (anglès) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics