L’impacte de les TIC en la motivació dels alumnes en l’assignatura de la llengua anglesa.

Show simple item record

dc.contributor Bello Viruega, Iria María
dc.contributor.author Pomar Sánchez, Maria
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-15T09:41:46Z
dc.date.available 2021-10-15T09:41:46Z
dc.date.issued 2021-10-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155863
dc.description.abstract [cat] Les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TICs) estan presents en tots els àmbits de la societat, fet que ha provocat una profunda transformació en molts aspectes. En aquest Treball de Fi de Grau es presenta un estudi que té per objectiu analitzar l’impacte que té l’ús de les tecnologies en la motivació dels alumnes i professors a l’assignatura de llengua anglesa. Així doncs, partint de la relació que hi ha entre la motivació i l’adquisició d’aprenentatges de l’alumnat, a continuació es pretén definir el terme motivació i analitzar quina influència hi té en les classes d’anglès d’Educació Primària quan es fan l’ús de les TIC. Finalment, mitjançant una observació de les sessions en un centre, unes enquestes als infants i una entrevista als mestres, corroborarem l’exposat. Les dades indiquen que hi ha una major motivació en les classes d’anglès on s’utilitza les tecnologies que en les que no s’utilitzen. ca
dc.description.abstract [eng] Information and Communication Technologies (ICTs) are present in all areas of society, which has led to a profound transformation in many respects. This Final Degree Project presents a study that aims to analyze the impact that the use of technologies has on the motivation of students and teachers in the English language subject. Thus, based on the relationship between motivation and the acquisition of student learning, the aim is to define the term motivation and analyze what influence it has on English classes in Primary Education when ICTs are used. Finally, through the collection of multiple sources of data, namely an observation of a session, student surveys and interviews with teachers, we draw conclusions. The data indicate that there is more motivation in English classes where technologies are used than in those where they are not used. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other segona llengua (L2) ca
dc.subject.other motivació ca
dc.subject.other tecnologia ca
dc.subject.other educació primària ca
dc.subject.other second Language (L2) ca
dc.subject.other motivation ca
dc.subject.other technology ca
dc.subject.other primary education ca
dc.title L’impacte de les TIC en la motivació dels alumnes en l’assignatura de la llengua anglesa. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics