Les Escoles Bosc a Mallorca: una educació a l'aire lliure

Show simple item record

dc.contributor Motilla Salas, Xavier
dc.contributor.author Ribot Sureda, Nuria
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-22T07:55:33Z
dc.date.available 2021-10-22T07:55:33Z
dc.date.issued 2021-10-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155915
dc.description.abstract [cat] En el present Treball de Fi de Grau es planteja una anàlisi acurada del model educatiu de les Escoles Bosc, a través d’una recerca bibliogràfica envers l’educació a l’aire lliure i les Escoles Bosc d’arreu del món. I a partir de l’anàlisi concreta de les experiències de Ses Milanes, A Lloure i Infants de Tramuntana, situades a Mallorca: en primer lloc, es realitza una contextualització i aproximació al concepte, l’origen, les característiques i la filosofia de les escoles a la naturalesa seguint els diversos estudi i investigacions dels experts en la temàtica. Seguidament, es realitza una anàlisi sobre com duen a terme aquest model educatiu a Ses Milanes, A Lloure i Infants de Tramuntana, tenint en compte les bases pedagògiques i les metodologies emprades. I per acabar, s’adjunta unes conclusions de caràcter personal sobre aquest model educatiu, amb la finalitat de defensar la seva introducció al servei públic educatiu, com una alternativa tan vàlida, com els centres convencionals. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project proposes a careful analysis of the educational model of the Forest Schools, through a bibliographic research into education in nature and the Forest Schools around the world, based on the experiences of Ses Milanes, A Lloure and Infants of Tramuntana, located in Mallorca: first, as a contextualization, is made an approach to the concept, origin, characteristics and philosophy of schools to nature is performed, following the various studies and investigations of experts in the subject matter. Subsequently, an analysis is made of how this educational model is carried out in Ses Milanes, A Lloure and Infants in Tramuntana, considering the pedagogical bases and the methodologies used. And finally, is attached a personal conclusion about this educational model, to defend its introduction to the public educational service. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Escoles Bosc ca
dc.subject.other innovació educativa ca
dc.subject.other natura ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other aire lliure ca
dc.title Les Escoles Bosc a Mallorca: una educació a l'aire lliure ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics