L’atenció Primerenca a les escoles 0-3

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author León Grimalt, Maria Magdalena
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-22T09:15:28Z
dc.date.available 2021-10-22T09:15:28Z
dc.date.issued 2021-10-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155917
dc.description.abstract [cat] Els primers anys de la vida d’un infant tenen una importància vital per al seu desenvolupament i un posterior rendiment a l'escola. L’Atenció Primerenca considera el moment evolutiu i les necessitats individuals de l’infant el qual va dirigida. Té un caràcter preventiu i global, on el component educatiu és clau, i no es limita únicament a una intervenció amb infants amb una possible diversitat funcional, sinó que tracta de prevenir possibles deficiències en el desenvolupament. Aquest treball final de grau té com a punt de partida l’objectiu d’analitzar com el servei d’Atenció Primerenca respon a les demandes dels infants i famílies de les escoles de 0 a 3 anys. D’aquesta manera, es duu a terme una recerca bibliogràfica juntament amb una metodologia qualitativa. Els resultats mostraren que els integrants d’aquest servei com dels diferents centres educatius volen un servei de qualitat per tal de poder treballar la qualitat de vida de l’infant i el benestar familiar. ca
dc.description.abstract [eng] The early years of a child’s life play a vital role in his/her cognitive development and later performance at school. Therefore, early intervention techniques consider the stage at which the child’s needs are and create bespoke learning processes. Early intervention techniques are based on a global and preventive approach, where educational methods are the primary element, and don’t solely focus on assisting children with functional diversities but have the objective of preventing potential deficiencies that might challenge their posterior development. This end-of-degree dissertation aims to study how in-school early intervention techniques satisfy the needs of the children aged 0-3 years and their families. The analysis is based upon the research of bibliographic and academic material combined with the application of qualitative research methods. The results and conclusions show that both the advocates of this educational technique and the schools that offer this service want it to be functional and tailored to the needs of the children to foster their and their families’ wellbeing. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Atenció Primerenca ca
dc.subject.other 0 – 3 anys ca
dc.subject.other Equips d’Atenció Primerenca (EAP) ca
dc.subject.other Servei de Desenvolupament Infantil i Atenció Primerenca (SEDIAP) ca
dc.subject.other Primera Infància ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Early Intervention ca
dc.subject.other Early Childhood ca
dc.subject.other Childhood Education ca
dc.subject.other 0-3 year Early Intervention Equipment ca
dc.subject.other Child Development Service and Early Intervention ca
dc.title L’atenció Primerenca a les escoles 0-3 ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics