La música a les aules d’Educació Infantil a la comarca del Raiguer (Mallorca)

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Espejo Corralejo, Catalina
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-28T12:13:31Z
dc.date.available 2021-10-28T12:13:31Z
dc.date.issued 2021-10-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155995
dc.description.abstract [cat] La música, des d’una perspectiva holística i entesa com a eina educativa, compta amb enormes potencialitats que poden inferir positivament tant en l’àmbit acadèmic com en la dimensió emocional. Aquesta eina integradora agafa especial significació en la primera etapa d’escolarització, on assoleix un paper primordial en el dia a dia dels infants. No obstant això, la música en les aules d’Educació Infantil no s’ha introduït sempre de la mateixa manera. El nivell de formació dels mestres i les mestres n’ha condicionat, en gran manera, el seu grau d’implementació. És per això que aquest treball pretén aportar una descripció i anàlisi del treball musical que es desenvolupa a les aules d’Educació Infantil d’algunes escoles de la comarca del Raiguer (Mallorca). Un estat de la qüestió que ens permetrà conèixer les metodologies emprades als distints centres, perfil de les mestres, recursos amb els quals es compta o la visió integral de la música per part del centre. ca
dc.description.abstract [eng] Music, from a holistic perspective and understood as an educational tool, has enormous potential that can have a positive impact both in the academic sphere and in the emotional dimension. This integrating tool takes on special meaning in the first stage of schooling, where it plays an essential role in the day-to-day life of children. However, music has not always been introduced in the same way in early childhood education classrooms. The level of teachers training has conditioned, in a big way, the degree of implementation. This is why this project aims to provide a description and analysis of the musical work that is carried out in the early childhood education classrooms of some schools in the Raiguer region (Mallorca). On the whole, this will allow us to know the methodologies undertaken in the different centres, the profile of the teachers, the resources available or the integral view of music from the centre. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Paper del mestre ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Didàctica de la música ca
dc.subject.other Music ca
dc.subject.other Childhood Education ca
dc.subject.other Teacher’s role ca
dc.subject.other Educational curriculum ca
dc.subject.other Music teaching approach ca
dc.title La música a les aules d’Educació Infantil a la comarca del Raiguer (Mallorca) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics