Recull de propostes didàctiques pel treball de l’expressió corporal i musical a l’etapa d’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Aguiló Marín, Noelia
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-28T12:21:56Z
dc.date.available 2021-10-28T12:21:56Z
dc.date.issued 2021-10-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155996
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau té la finalitat d’analitzar la importància del treball de l'expressió corporal i musical a l'etapa d'Educació Infantil. Quan ens referim al concepte corporalitat en l'àmbit d'aprenentatges musicals, això és degut al fet que conforma el ritme. El ritme és una de les parts que conforma la música, i per això està molt present a l'ensenyament musical. Dit això, aquest treball està format des de dos blocs. La primera part es refereix a una contextualització teòrica, on trobarem diferents referents al camp musical i pedagògic, a més d'una visió de com es treballa aquesta expressió. La segona part del treball pretén aportar i disposar un seguit de recursos didàctics a l’abast dels educadors els quals poder dur a terme dins les aules amb les diverses edats. Aquest recull de propostes segueix uns criteris de creació didàctica, partint d'un procés d'ensenyament-aprenentatge (E-A) significatiu, vivencial i experimental, enllaçant aquest enfocament pedagògic amb una visió curricular ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project responds to the purpose of analyzing the importance of the work of body and musical expression in the stage of Early Childhood Education. When we refer to the concept of bodyhood in the field of musical learning, this is because it makes up the rhythm. The rhythm is one of the parts that make up the music and is therefore very much present in music teaching. Having said that, this work is made up from two blocks. The first part concerns a theoretical contextualization, where we will find different references to the musical and pedagogical field, as well as a view of how this expression is worked. The second part of the work aims to provide and dispose a number of educational resources available to educators who can carry out within classrooms with varying ages. This set of proposals follows didactic creation criteria, starting with a meaningful, vivacial and experimental teaching-learning process (T-L), linking this pedagogical approach to a curriculum vision. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other expressió corporal ca
dc.subject.other expressió musical ca
dc.subject.other didàctica ca
dc.subject.other Early Childhood Education ca
dc.subject.other corporal expression ca
dc.subject.other musical expression ca
dc.subject.other didactics ca
dc.title Recull de propostes didàctiques pel treball de l’expressió corporal i musical a l’etapa d’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics