dc.contributor |
Petro Balaguer, Ana Belén |
|
dc.contributor.author |
Garcia Gil, Maria del Mar |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-28T12:39:06Z |
|
dc.date.available |
2021-10-28T12:39:06Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156000 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present Treball de Fi de Grau (TFG), sorgeix de la necessitat de realitzar una recerca d’estratègies emprades fins aleshores per treballar les matemàtiques a l’aula amb infants amb una discapacitat sensorial, concretament la sordesa. He abordat investigacions i intervencions realitzades per diversos autors per observar les diferències que hi ha entre el rendiment acadèmic d’un infant sord i el d’un oient. Mitjançant el disseny d’una proposta didàctica dirigida a una hipotètica aula ordinària en la qual hi ha un nin sord, treballaré els continguts geomètrics (ja que són els que s’hauria de treballar més i millor amb aquest col·lectiu d’infants) que hi ha en un llibre de text d'una manera més dinàmica, estimulant, manipulativa i real, fent ús de diferents recursos en totes les activitats per tal que l’aprenentatge sigui significatiu. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present Final Degree Work (TFG), arises from the need to carry out an investigation of strategies used until then to work mathematics in the classroom with children with a sensory disability, specifically deafness. I have addressed research and interventions made by several authors to observe the differences between the academic performance of a deaf child and that of a listener. By designing a didactic proposal aimed at a hypothetical ordinary classroom in which there is a deaf child, I will work the geometric contents (since they are the ones that should work more and better with this group of children) that there is in a textbook in a more dynamic, stimulating, manipulative and realistic way, using different resources in all activities to make learning meaningful. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
sordesa |
ca |
dc.subject.other |
matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
recursos |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
continguts geomètrics |
ca |
dc.subject.other |
deafness |
ca |
dc.subject.other |
mathematics |
ca |
dc.subject.other |
resources |
ca |
dc.subject.other |
learning |
ca |
dc.subject.other |
geometric contents |
ca |
dc.title |
Ensenyament de les matemàtiques a alumnes amb sordesa |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|