El model d’autoconstrucció de materials a l’assignatura d’Educació Física com a resposta a les restriccions pel COVID-19

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Mas, Adrià
dc.contributor.author Pipkin Aleman, Juan
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-02T11:37:38Z
dc.date.available 2021-11-02T11:37:38Z
dc.date.issued 2021-11-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156007
dc.description.abstract [cat] Des de l’inici de la pandèmia de la COVID-19, han estat nombroses les veus que han destacat la necessitat de promoure i potenciar l’activitat física com a vehicle per millorar la salut. Malauradament, molts alumnes han vist com a causa de les restriccions establertes, la qualitat de l’assignatura d’Educació Física ha disminuït. Mitjançant una revisió bibliogràfica, aquest treball exposa els beneficis que el model pedagògic d’autoconstrucció de materials aporta als alumnes i a les sessions d’Educació Física, considerant el context actual encara condicionat pels efectes de la pandèmia. Seguidament, es mostrarà el procés, els resultats i l’anàlisi de la implementació pràctica d’aquest model realitzada en una escola pública en tres grups de 4t d’educació primària. ca
dc.description.abstract [eng] Since the beginning of the COVID-19 pandemic, there have been many voices that have highlighted the need to promote and enhance physical activity as a vehicle for improving health. Unfortunately, many students have seen that due to the established restrictions, the quality of the subject of Physical Education has decreased. Through a literature review, this work exposes the benefits that the pedagogical model of self-construction of materials brings to students and Physical Education sessions, considering the current context still conditioned by the effects of the pandemic. Below is the process, results and analysis of the practical implementation of this model conducted in a public school in three groups of 4th graders. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Model pedagògic ca
dc.subject.other recursos ca
dc.subject.other activitat física ca
dc.subject.other aprenentatge actiu ca
dc.title El model d’autoconstrucció de materials a l’assignatura d’Educació Física com a resposta a les restriccions pel COVID-19 ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics