Els espais exteriors com a recurs educatiu: implementació del projecte d’horticultura a l’educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Ruiz Acuña, Yamila Araceli
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-04T10:51:23Z
dc.date.available 2021-11-04T10:51:23Z
dc.date.issued 2021-11-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156040
dc.description.abstract [cat] En el present treball de fi de grau es poden trobar nocions bàsiques del context de dèficit de natura en l’actualitat i el paper de l’educació com agent equilibrador de desigualtats. El factor principal és el paper de l’hort escolar com a recurs de canvi, a través diferents propostes per dur-ho a terme, adaptant-se a les possibles característiques de diferents centres escolars, a més de diferents propostes complementàries. Amb aquest projecte no sols es pretén crear un espai més en un centre, sinó canviar la dinàmica d'aprenentatge per a incorporar un projecte nou on la naturalesa consolidi i produeixi coneixements que promoguin el desenvolupament integral per als infants. La idea és canviar la idea que l'aula és l'únic espai on s'adquireixen els coneixements requerits pel currículum, sinó que els espais exteriors també poden oferir experiències didàctiques molt riques. El meu objectiu és transmetre que la naturalesa és un aspecte primordial en el nostre desenvolupament i que pot tenir una importància decisiva i una gran influència en la manera com aprenen els alumnes. A més ens permeten l'adquisició de moltíssims valors quant a la relació amb els altres, el respecte i l'empatia. ca
dc.description.abstract [eng] In the present final degree project, can be found some basic notions of the current context of nature deficit and the role of education as a balancing agent of inequalities. The main factor is the role of the school as a resource for change, through different proposals to carry it out, adapting them to the possible characteristics of different schools, as well as different complementary proposals. With this project, the aim is not only to create another space in a school, but to change the dynamics of learning to incorporate a new project where nature consolidates and produces knowledge that promotes the integral development of children. The idea is to change the idea that the classroom is the only space where the knowledge required by the curriculum is acquired, but that outdoor spaces can also offer rich learning experiences. My objective is to transmit that nature is a fundamental aspect in our development and that it can have a decisive importance and a great influence in the way students learn. It also allows us to acquire many values regarding the relationship with others, respect and empathy ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Hort escolar ca
dc.subject.other entorn natural ca
dc.subject.other desenvolupament integral ca
dc.subject.other joc lliure i experimentació ca
dc.subject.other School garden ca
dc.subject.other natural environment ca
dc.subject.other integral development ca
dc.subject.other free play and experimentation ca
dc.title Els espais exteriors com a recurs educatiu: implementació del projecte d’horticultura a l’educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics