Les TIC com a eina de comunicació Família-Escola

Show simple item record

dc.contributor Urbina Ramírez, Santos
dc.contributor.author Hurtado Benítez, Esther
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-10T15:26:26Z
dc.date.available 2021-11-10T15:26:26Z
dc.date.issued 2021-11-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156103
dc.description.abstract [cat] El present treball té com a objectiu analitzar les eines tecnològiques que utilitza un centre per a comunicar-se amb les famílies i viceversa. Poder saber quins problemes podem trobar i quina és l’opinió de totes les persones que formen part del sistema educatiu. Les dades es recolliran a través de l’observació, els qüestionaris que es facilitaran a les famílies i als docents, i les entrevistes a l’equip directiu. Les noves tecnologies cada vegada agafen més força en els centres educatius per una banda com a eina educativa i didàctica, i per altra com a via comunicativa. És important tenir en compte que és essencial que les famílies i els centres educatius vagin cap a un mateix objectiu per, d’aquesta manera, afavorir el desenvolupament correcte dels infants. Per tant és necessari trobar alternatives a les habituals, per poder mantenir un contacte diari i directa entre l’escola i les famílies.D’aquesta manera és possible crear un vincle entre els docents i les famílies i poder dur a terme un treball conjunt. Per aconseguir-ho és necessari posar a l’abast de les famílies diverses eines TIC ca
dc.description.abstract [eng] This work aims to analyse the technological tools used by a centre to communicate with families and vice versa. We can know what problems we can find and what the opinion of all the people who are part of the education system is. The data will be collected through observation, questionnaires to be provided to families and teachers, and interviews with the management team. The new technologies are increasingly taking hold in educational centers, both as an educational and educational tool, and as a means of communication. It is important to bear in mind that it is essential that families and educational establishments go to the same goal in order, in this way, to promote the proper development of children. It is therefore necessary to find alternatives to the usual ones, in order to be able to maintain a daily and direct contact between the school and the families. This way it is possible to create a link between teachers and families and to be able to carry out a joint work. To achieve this, it is necessary to make several ICT tools available to families ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Família-escola ca
dc.subject.other comunicació ca
dc.subject.other tecnologia de la informació i la comunicació (TIC) ca
dc.subject.other noves tecnologies ca
dc.subject.other Family-school ca
dc.subject.other communication ca
dc.subject.other information and communication technology (ICT) ca
dc.subject.other new technologies ca
dc.title Les TIC com a eina de comunicació Família-Escola ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics